Mag je je haar na 1 week opnieuw verven?

ik heb het vorige week geverfd (kersenrood)..maar ik vind de kleur iets te "paars"...mag ik het dan nu al opnieuw doen met iets donkerders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (5)

Je kunt het gerust één keer over verven, dat is absoluut geen probleem. Pas wanneer je iedere week je haar verft moet je je druk gaan maken over schade aan je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Ja dat kan gewoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Ha, die Pussycat;

Ja hoor, dat mag. Van mij wel tenminste en ik denk ook niet dat iemand het je kan verbieden. Je kunt je echter afvragen of het goed is voor je haar. Lees de gebruiksaanwijzing dus eerst goed door en vraag desnoods in de winkel waar je de verf hebt gekocht of bij een kapper of het kwaad kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na 1 wrek kan het meestal wrlaar als je het 100% zeker wil weten moet je de bijsluiter van de verf die je gebruikt hebt lezen daar staat meestal wel in na een hoe lange tijd je het weer opnieuw kunt verven
maar Je hebt dan wel meer kans dat je haar een apparte gloed krijgt
Succes :)

Toegevoegd na 48 seconden:
Na 1 wrek moet na 1 week zijn
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jahoor dat kan prima voor een paar keer,
maar ik zou het niet tevaak dien hoor.