Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb van de zomer mijn haar blond gebleekd ik wil het terug verven maar hoe en met welk product? help plies!!

ik heb van de zomer me haar blond geverfd maar ik mg het van me moeder niet meer terug verven want ze zegt dat dat slecht is voor me haar ik snap haar ook wel maar me uitgroei is gewoon vreselijk!! ik wil het nu doen met een soort van shampoo een kleur shampoo ofzo? ik vroeg me alleen af, bestaat dat wel en...waar zou ik dat nou kunnen vinden en is dat niet schadelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Terugverven kan wel, dat is veel minder slecht dan blonderen. Er zijn meerdere haarverven zonder ammonia en waterstofperoxide te koop, die kun je gewoon bij de drogist kopen en veilig gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn kleurenshampoo's maar deze zorgen er alleen voor dat je haarkleur intenser wordt, en dat gekleurd haar er mooier/glanzender uitziet. Deze shampoos werken dus niet als haarverf. De enige optie voor jouw is om het gewoon af te wachten, of je moeder over te halen om het terug te verven. Maar als je het weer verft, is er altijd wel een kleurverschil met je eigen haar.

Mijn advies is dus om gewoon af te wachten, hoe erg dat ook is. Koop voortaan een uitwasbare haarverf;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst moet je beslissen door wie je je haar wil laten verven; door de kapper of door jezelf.
als je de kapper kiest gebeurt alles vanzelf, maar
als je het zelf doet moet je kiezen met wat je het gaat doen.
met 'gewone' haarverf, henna of met een mousse.
(haarverf; kun je mee knoeien.
henna; knoei je veel mee, maar is het beste voor je haar.
mousse; knoeit niet.)
voor verdere info kun je eens filmpjes bekijken,
hieronder een paar voorbeeldjes.
& nog wat extra op de site van John Frieda kun je
je perfecte kleur testen.

x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding