Een serum voor je haar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een goeie serum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van andrelon en van kapperszaken maar die zijn gelijk zo duur
Een van de beste serums speciaal voor gestijld haar, is van John frieda.
Het beschermd het haar ook tegen de hitte van de tang.
Het kost ongeveer 8/9 euro in het kruidvat. Je hebt natuurlijk ook andere serums maar die zijn veeel duurder.
Dit is een goeie en betaalbare.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou zon pompje van andrelon care & repair creme of een anderpompje er ook tegen helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb die ook wel eens gebruikt, maar daar word je haar mega vet van! bij de kapper hebben ze ook serums trouwens die het haar ook voeden, en zacht maken maar dat zal wel rond de 20 euro zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oo oke dankje
Een product wat je haar beschermt tegen de hitte van een stijltang, zoals de Thermal Shield van Biosilk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf biosilk voordat ik m'n haar ga stylen. Dit beschermd je haar tegen de hitte. Biosilk is verkrijgbaar bij kappers (bijvoorbeeld Como) en bij de Douglas parfumerie.