biergistabletten bevorderen de haargroei m.i. niet.
het heeft wel een aantal gezondheidsbevorderende aspecten. op de huid heeft het een goede werking, mits trouw ingenomen voor langere periode. waarschijnlijk is het de biotine waarvan je verwacht dat het goed zou kunnen zijn voor het haar, maar dat het de haargroei zou bevorderen betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Biergist is meer voor je huid, tegen puistjes.
Voor je haar moet je vitamine B hebben, vooral B12.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
nee, met alleen tabletjes ben je er niet.
gewoon zorgen dat je gezond eet, tabletjes met biergist en B12 kan als aanvulling (ik ben erg tevreden over huid, haar en nagel van Etos huismerk).
Voldoende slapen, niet te veel aan je haar zitten prutsen, zo min mogelijk haarlak, stijltang en föhn gebruiken, en goede shampoo en conditioner gebruiken.