Vreemde baardgroei, hoe komt dit?

Hoe komt het dat ik op mijn wangen geen baardgroei hebt? Maar onder mijn kaak een heleboel?

En mijn bakkebaarden lopen van boven naar beneden toe ter extra info.

Hoe zou dit komen? En is er een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt mij als normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij is dit niet vreemd hoor. Naar mijn idee hebben alle mannen dat! ik heb nog nooit een baard op de wangen gezien en alle baardjes hangen aan die kin!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinterklaas??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de kerstman! Dankjewel allemaal!

Antwoorden (2)

Het is genetisch bepaald hoe je baard groeit.
Sommig mannen hebben har groei waar een ander niks of weinig hebben
Niks aan te doen...
:)
Je bent zoals je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is inderdaad genetisch bepaald. Ga ook geen oplossingen lopen zoeken, scheren is de enigste oplossing eigenlijk. Of het laten staan. Ik heb wel eens
gehoord dat mensen dingen innemen ofzo, voor dit soort dingen. Maar dan ga je tegen de natuur in. Dus gewoon blij zijn met hoe je bent!