kunstnagels aanbrengen met normale lijm?

Ik heb hier kunstnagels van kruitvat alleen ben ik nogal dom en kan ik de lijm niet vinden :p weet iemand of je deze nagels ook met andere lijm kan aanbrengen of met iets anders? naar de winkel kan niet echt op zondag en ik ben zo iemand die als ze ergens mee bezig is het moet afmaken ook :o alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.8K

Antwoorden (4)

In veel plaatsen zijn momenteel koopzondagen! Normale lijm zou ik niet gebruiken. Zal niet gezond zijn voor je natuurlijke nagels en de kunstnagels zullen afbreken als je ze wilt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij is alleen tuincentra open vandaag :( daar verkopen ze het niet denk ik...
normale lijm is niet stevig genoeg voor kunsnagels het blijft niet goed zitten,het besteis toch met speciale kunstnagel lijm,en normale lijm is soieso minder slecht dan kunstnagel lijm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet verstandig om te doen. Ik heb dat risico ook eens ondergaan en mijn nagels zijn er niet beter op geworden. Je kan er zelfs schimmel door krijgen heeft mijn nagelstyliste mij eens verteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort lijm je gebruikt, maar volgens mij zijn er twee mogelijkheden:

1) Je gebruikt een lijm die niet geschikt is voor deze materialen (nl. echte en kunst-nagels) en het hecht niet goed.

2) Je gebruikt een lijm die wel goed hecht, maar dan heb je kans dat je het niet meer los krijgt. Daarmee bespaar je jezelf natuurlijk wel in de toekomst de moeite van het opnieuw plakken, maar dit lijkt me eigenlijk niet echt de bedoeling om de rest van je leven met deze kunstnagels door te brengen.

Als ik jou was zou ik het dus niet doen. Lijkt me een gevaarlijk experiment.