Een vriend (oudere neef) word binnenkort 18 en wil een tatoe maar hoeveel kost dat?

Hij wil er al heel lang een (6 jaar ofso) en die willen we met de familie o.a cadeau doen.en dan een ketting ongeveer 6 milimeter dik alsof je die gewoon om hebt ( dus een beetje een boogje) met een kruis eraan ( wel een wat versierd kruis, max 10 hoog en 7 breed) zodat je eigenlijk gewoon altijd een kruisje om je nek hebt. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

De prijs is natuurlijk verschillend per tattoo shop. Ik denk zelf dat de prijs tussen de 200 en 300 euro zal liggen. Dit omdat mijn vriend zijn schouder/borst deel laat vol tattooëren, en hij is 500 euro kwijt.
Verder is natuurlijk ook kleur, schaduw etc van belang bij de prijsopgaaf. Ga met een voorbeeld eens bij een goede tattoo shop langs, deze kan je meer vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet rekenen op 50-100 euro. Uiteindelijk is het afhankelijk van hoe groot de tattoo moet zijn, welke kleur en met schaduw of niet. Er zijn veel keuzes en dat kan ik de prijs berekend worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien de beginprijs van (bijna) elke tatoo shop 50 euro is, denk ik niet dat je tussen de 50 en de 100 euro kan rekenen voor het kunstwerk wat Anonymous1990 voorstelt. Je betaald al 50 euro als je een klein zwart figuurtje zonder schaduw wilt, van 2 cm bij 2 cm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wat ik bedoel met een beginprijs. Ik ging er niet van uit hoeveel die precieze kunstwerk zal gaan kosten omdat dit onmogelijk is om te weten aangezien elke shop een ander tarief heeft en de tatoeëerder kan het alleen weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar aangezien de beginprijs dus al 50 euro is, zal die tattoo onmogelijk tussen de 50 en 100 euro hebben (tenzij je een amateurtje in de hand neemt) Je kunt beter zeggen: minimaal 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende keer zal ik eraan denken. Onmogelijk is het niet en daar gaat het om. Misschien niet het beste antwoord maar wel een Goede Antwoord.