Ik heb als ik me scheer grijze oksels het is heel donker en ik heb gehoord dat het door vaak scheren komt. Weet iemand een oplossing hier voor ?

Ik heb grijze oksels hoe komt dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik had dat voorheen ook erg vaak. Ik gebruikte altijd goedkope wegwerpmesjes. Nu gebruik ik eerst een goede scheerschuim en echt goede (wel wat aan de dure kant) scheermesjes en m'n oksels zijn mooi glad en huidskleurig. Het kan zijn dat goedkopere scheermesjes je haartjes niet goed wegscheren en er een klein stukje haar achterblijft waardoor het grijs lijkt. De goedkopere mesjes bevatten vaak 2 mesjes in een mesje, maar die ik heb heeft er 4, dus je haar wordt beter afgeschoren. Hopelijk werkt dit ook voor jou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

- optijd een nieuw mesje pakken
- als je nu goedkopere mesjes gebruikt, probeer dan de duurdere eens
- harsen. Qua pijn valt het reuze mee en het blijft lang weg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dat eerst ook,ik kreeg toen de tip, s'avonds scheren en dan in plaats van deo te gebruiken een bodylotion voor gevoelige huid.
Werkt erg goed,geen kleurverschil meer.