Is er gel waardoor ik golvend haar krijg? En sowieso meer volume?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volume krijg je door te fohnen, bij dd haarqortel tegen de richtibg in. Of onderstebocen fohnen als he haar wat langer is.
Golven krijg je door krulspelden. Niet naar school in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, weer zon nitwit met n iphone hierboven...

Het beste antwoord

Je hoeft hiervoor niet per se naar mannenproducten te kijken. Probeer anders eens iets uit de Verassend Volume, of Perfecte Krul lijn van Andrelon. Desnoods laat je het een vrouwelijk iemand uit je familie voor je meenemen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik haarmouse(schuim) je hebt ze voor vrouwen èn mannen.. Helpt ook goed vind ikzelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is dat te koop? Krijg je daar ook een beetje golvend haar van? Alvast bedankt!
andrelon krullen mouse in elke drogist te koop
gel of wax maakt het haar vaak hard of vet,als je dat wil ,kun je ook de krullen wax uitproberen