Is het waar dat je haar van groene thee sneller gaat groeien?

Ik keek net Life 4 You met Carlo & Irene, en de finalisten van Hollands Next Top Model waren te gast.
Tamara (meisje met de lange haren) vertelde dat ze groene thee in haar haar deed omdat het daar door sneller gaat groeien.
Is dit waar? En hoe gaat dat dan te werk?

Toegevoegd na 16 minuten:
Sorry brandnetel thee !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zei dat het brandnetelthee was;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik ja ! Haha foutje

Het beste antwoord

Nou haar zelf niet, dat is dood materiaal, het zou dus effect moeten hebben op je hoofdhuid en je haarzakjes...lijkt me sterk. Misschien gaat je haar er wel mooier van glimmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, het haar groeit er niet van. Maar een stofje in het lichaam zorgt er voor dat het gaat groeien..