Is dit flesje Chanel N° 5 nog goed?

Uit nostalgie bewaar ik al zowat 35 jaar een flesje Chanel N° 5 parfum van mijn overleden moeder. Ik heb het nooit geopend dus het extra beschermkapje onder de dop zit er nog op. Nu wil ik het flesje schenken aan iemand die deze parfum gebruikt, maar kan ik dit doen met goed fatsoen?
Zal de geur nog hetzelfde zijn?

6 jaar geleden
2.2K
TurfGraver
6 jaar geleden
35 haar is wel erg lang.
Met 5 jaar is het vaak wel gebeurd.

Antwoorden (1)

Zeer waarschijnlijk niet:
Parfum is een heerlijk product wat je dagelijks kan gebruiken om lekker te ruiken. Sommige vrouwen hebben één flesje parfum, maar de meeste vrouwen die ik ken hebben er wel meerderen. Ondanks dat parfum veel alcohol bevat (zodat hij lang houdbaar blijft) bederft hij ook op een gegeven moment. Je wilt natuurlijk zo lang mogelijk van je parfums genieten en ze allemaal tot de laatste druppel gebruiken, dus moet je er goed mee omgaan. Het belangrijkste hierbij is hoe je ze opbergt.
Opbergen uit de zon,niet te warm,best in eigen verpakking,op donkere plaats.