Kan je nepnagels 2 keer gebruiken?

Kan ik mijn nepnagels herbruiken als ze eraf vallen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je de lijmresten verwijderd hebt van zowel nagel als kunstnagel wel, na het ontvetten van beide nagels. Ga niet met secondelijm aan de slag, dat kan schade aanrichten aan je nagel, gebruik nagellijm die hiervoor bedoeld is.

Het beste antwoord

Nep als in de winkel gekocht of nep als in een nagelstudio gezet? Neppe nagels uit de winkel kan je volgens mij als je ze eraf haalt er weer op plakken, nagels uit een nagelstudio zoals accryl of gel kunnen ook opnieuw bijgewerkt worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uit de nagelstudio kun je ze het beste bij laten werken, omdat dit met acryl -of gel gedaan wordt. Koop je ze in de winkel, dan kun je ze wel vaker gebruiken, alleen gaat de kwaliteit er in de loop van de tijd wel op achteruit. Zelf zou ik, als je iets moet kiezen, het laten doen. Blijft veel beter zitten. Ik heb ook wel eens van die plaknagels gekocht, maar die gaat om de dagen los. Dan moet je die opnieuw opplakken en zitten de oude lijmresten nog in de weg.

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik zou wel speciale lijm kopen (in geval van de DIY-optie) omdat andere lijm je nagels nog erger beschadigen.