Waarvoor dient l'eau de toilette?

Ik heb ooit van me peet tante l'eau de toilette gekregen maar ik weet niet wanneer en waar ik hem moet gebruiken. Weet iemand dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Om jouw lichaam een aangenaam geurtje te geven. De beste tijd om het aan te brengen is vlak nadat je hebt gedoucht, want dan staan de poriën van je huid nog open. Hou het flesje bij het spuiten op een afstand van ongeveer 15 centimeter, dan krijg je een brede nevel. Die spuit je op enkele strategische plaatsen: achter de oren, op de polsen en in de hals zijn gebruikelijke plekken. Dankzij lichaamswarmte en lichaamscontact verspreiden deze de geur goed. Maar het kan ook op een koelere plek, zoals achter in de nek of op de borst. Maar waar je ook sprayt: doe het zuinig. En wrijf het niet uit over je lichaam maar laat de geur rustig intrekken.

Bronnen:
https://www.manners.nl/tips-bij-de-aanscha...

dat is gewoon parfum, voordat je het opspuit zou je ook op bepaalde plekken een beetje vaseline kunnen smeren dan blijft de geur langer.

Het is een lichtere parfum. Als je bijvoorbeeld niet van een sterke geur houd of als je een dag je geen sterke geur wilt dragen is l'au de toilette een goede oplossing. Deze parfum vervliegt ook sneller dan een gewone sterkere parfum.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100