Hoe komt het dat bij iedereen foudation mooi zit behalve bij mij?

Als ik foundation op doe dan zie je dat heel erg terwijl bij andere mensen het er super mooi uitziet hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
6 jaar geleden
Dan heb je het niet goed uitgesmeerd of dan heb je iets wat niet goed bij je huid past. Ik gok dat je de foundation te donker hebt gekozen.
Sharonves
6 jaar geleden
Je hebt foundation in verschillende soorten, verschillende dekkings, je hebt mensen die of een normaal huidtype hebben, of juist een droge of vette. Daarbij komt ook de manier waarop je je foundation aanbrengt bij kijken. Ga eens langs bij een Douglas, of een Bijenkorf en laat je adviseren.

Antwoorden (1)

Mogelijk is je foundation te mat, waardoor het poederig oogt en snel een dikke laag lijkt, het kan ook zo zijn dat je de foundation niet goed verdeelt, of bijvoorbeeld je hals vergeet mee te nemen, maar misschien kies je de verkeerde kleur, het mooiste is een kleur die 1 tint lichter is dan je huidskleur. Wat ook een mogelijkheid is, is dat je huid pukkeltjes of littekentjes heeft, ook deze vallen meer op door foundation. Vraag eens bij een parfumerie of ze willen helpen bij het maken van een keus, geef daarbij duidelijk aan welk bedrag je hieraan hier aan wilt uitgeven en vraag hen ook je te leren het product aan te brengen. Lukt het dan nog niet, ga dan voor een gekleurde dagcreme (ook kleuradvies vragen) en/of bronzing poeder, als je persé make-up wilt dragen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Messchien kun je een keer andere foundation gebruiken dat kan ook verschillen.