hoe krijg ik de restjes uit mijn flesjes vloeibare make up?

de flesjes vloeibare make up die ik gebruik zijn best prijzig. Nu zitten ze in glazen flesjes. Bovenop het flesje moet je drukken zodat er uit het tuutje make up komt. Nu is het al een aantal keer voorgekomen dat een vrij groot deel in het flesje blijft zitten. Ik krijg dat er met geen mogelijkheid uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het dopje eraf kan halen, kan je het even verwarmen in de magnetron. de make-up wordt dan wat vloeibaarder.

Antwoorden (2)

Topje eraf snijden met stenley mes. Vervolgens kan je het leeg schrapen met een wattenstaafje. Als het bolletje niet door de opningpast Evt het watten staafje schuin afsnijden met het stenleymes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het een glazen flesje is kun je het flesje een poosje in warm water leggen (niet te heet!). De make-up zal dan wat vloeibaarder worden en naar de bodem glijden waardoor het pompje de make-up beter kan opzuigen. Ook kun je de make-up het beste rechtop bewaren, dan zakt het product naar de bodem.