Waar vind ik goede en goedkope make up?

Ik ben opzoek naar de volgende make up soorten:
- Mascara (Volume en waterproof)
- Borsteltje voor je wimpers (Wegwerken van klonten bij je mascara)
- Eyeliner
- Spul om puistjes te verbergen

Ik zou graag per product onder de 3/4 euro willen besteden. Hebben jullie goede tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor de mascara en het borsteltje kan je naar de action gaan. Eyeliner en Anti puisten spul naar kruidvat van het merk Essence. Ik heb het ook gebruikt en het werkt erg goed. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vergeet niet onder je make-up dagcreme te gebruiken, dat kun je voordelig kopen bij de Aldi en speciale reiniging voor gezicht en ogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed en goedkoop ben ik nog niet tegen gekomen. Alle goedkope merken verdwijnen na een uurtje of 2 en dan loop je de rest van de dag met pandaogen rond.
Nee betaal liever iets meer, dan ben je goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet nu of het nog zo is maar de Hema had vroeger uitstekende make up en niet duur.

Antwoorden (4)

Ga gewoon naar Kruidvat.

Merken: Catrice en Essence.

Prima spul voor een prima prijs (en ik heb er geen aandelen.....)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Essence(te koop bij o.a. kruitvat) heeft prima mascara's, de eigenmerk mascara van HEMA vind ik zelf eigenlijk het best qua goedkope mascara.
wat eyeliner betreft weet ik het niet zo goed, ik gebruik al jaren dezelfde van bourjois, maar die is wel iets duurder dan het budget dat jij aangeeft
probeer je puistjes niet te verbergen, je smeert ze alleen maar dicht, je kan beter zorgen dat je voor het slapen gaan en voor je je make-up aanbrengt je gezicht goed schoonmaakt en verzorgt, op die manier maak je het in ieder geval niet erger.
10 jaar geleden
Wat ik zelf heb:

-Pump up Lash waterproofmascara van miss Sporty(€3)
-wenkbrauw&wimperborsteltje van Essence (€1)
-eyeliner van miss Sporty(€3)
-anti-spot coverstick(om puistjes enz te camoufleren)van Essence(€2,95)

De koop bij Kruidvat(Essence),Hema en Etos
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar koop je dat borsteltje? En hoe heet hij? In welke kleur of verpakking zit hij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Essence is uitsluitend verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een dun zwart borsteltje.
Er zit doorzichtig plastic omheen.
Ze liggen gewoon los met een labeltje eraan.
Gewoon bij de Essence artikelen bij het Kruidvat kijken.
Meestal koop ik goedkope make-up bij de HEMA, daar vind je veel Mascara, oogschaduw en borsteltjes.
Bij Kruidvat, vind je bij de merken Catrice en Essence ook heel veel producten rond de 3 euro.
In de Etos is Miss Sporty en het Etos merk ook best goedkoop en van een goede kwaliteit.
Waar je ook make-up kunt kopen is Action, maar daar is het meestal niet erg van ee goede kwaliteit.

Veel succes verder!!