Wat betekend renewal op een pot crème voor op het gelaat?

Op sommige crèmes voor op het gelaat staat renewal, maar wat doet deze stof eigenlijk?

6 maanden geleden
in: Huid

Antwoorden (1)

Het is geen stofje wat in je creme zit. Het woord renewal betekent in het engels "vernieuwen". Hetzelfde als andere merken die het woord "regeneration" gebruiken. De creme verjongt dus de huid.
6 maanden geleden
HannekeJanssen
6 maanden geleden
@MarkM: je antwoord klopt, maar de huid verjongen kan natuurlijk niet. De creme laat je huid er "jonger" (frisser, gladder) uitzien.....
Edraket
6 maanden geleden
Is dit echt zo, of is het een reclamepraatje op het potje vermeldt?
De reclamejongens liegen immers "alsof het gedrukt staat"
tinus1969
6 maanden geleden
Verjongen kan niet, maar vernieuwen wel. Sterker nog, dat doet je huid van nature al.
MarkM
6 maanden geleden
Jullie hebben gelijk en ben het ook met jullie eens. Het zijn marketingtruukjes met zorgvuldig gekozen woorden om je over te halen.. Ik zal in het vervolg ook beter op mijn woordkeuzes letten!