Wat zijn dit voor pukkels en hoe gaat dit spoedig weg?

Het is een soort acne lijkt me, al zijn het geen echte puisten (de foto is mijn kin)

Picture for question
9 maanden geleden
in: Huid
5.8K
Amadea
9 maanden geleden
Het zou zonne-allergie kunnen zijn.
ronron1212
9 maanden geleden
zweetpuistjes
Ritsuka
9 maanden geleden
Heb je veel met je hand op je kin gezeten? Op je hand gesteund bijvoorbeeld.

Antwoorden (2)

Mischien waterpokken, mijn neefje had een tijdje geleden waterpokken en het leek erg op dat.
8 maanden geleden
Vaak krijg je builtjes door het eerste of 2 de keer scheren en zelfs bij het waxen kan het gebeuren. Het beste is sudocreme
8 maanden geleden