Bestaat er een zelfbruiner zonder DHA?

DHA in zelfbruiners zorgen voor 180% meer vrije radicalen als je daarna in de zon gaat. En laat ik dat nou juist niet willen :) bestaat er een zelfbruiner zonder dha?

3 jaar geleden
in: Huid
3.7K

Antwoorden (1)

Kies voor een Natuurlijke bronzer
•De natuurlijke bronzer is afkomstig uit natuurlijke ingrediënten, zoals kokos, noten, bessen etc.
•Dit is een langzame bronzer, die de kleur verlengt met 1 tot 3 dagen.
•De natuurlijke bronzer kan nooit strepen of vlekken geven, ook niet bij onzorgvuldig smeren.
Mensen die walnoten uit de boom plukken en uit de groene basten pellen weten al, dat ze daar een bruine huid van krijgen.
Natuurlijke bruiners werken wat langzamer, maar wel veiliger.