Waarom zie ik altijd bleek?

Ik ben de afgelopen 2 zomers flink bruin geworden ( voor mijn doen) nadat ik heel veel opmerkingen gekregen heb over hoe bleek ik ben. Op de foto zie je het voor en na.

Maar elke keer als ik in een reflectie kijk van een raam, schuurraam etc zie ik er zo verschrikkelijk bleek uit dat ik er echt van schrik. Hoe kan dit? Ik loop ook wel eens naast vrienden en die hebben dit dan niet. Ik heb ook al fotos gemaakt in veel verschillende belichtingen om te kijken of mijn gezicht misschien minder bruin is dan de rest van mijn lichaam maar dit is niet het geval misschien heel iets maar duidelijk stukken bruiner dan onder mijn onderbroek/zwembroek.

Kan ik er wat aan doen?

8 maanden geleden
in: Huid
2.2K
TurfGraver
8 maanden geleden
Accepteren.
Je hebt minder pigment en loopt met zonnen alleen meer kans op huidkanker.
tinus1969
8 maanden geleden
Ik zie geen foto’s.
tinus1969
8 maanden geleden
Je hebt geen bloedarmoede?
Cryofiel
8 maanden geleden
De reflectie in een raam is niet kleurecht. Gebruik eens een echte spiegel.

Geef als eerste antwoord