Hoe kom je van ingegroeide haartjes en scheerbultjes af?

Hee, ik heb al sinds een tijdje last van ingegroeide haartjes en scheerbultjes enzo bij mijn bikinilijn. Hebben jullie misschien nog tips? Het is namelijk niet zo charmant om zo rond te lopen straks in de zomer..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Scrub je lichaam regelmatig in de zomer, ook voor het scheren. Daardoor kan het haartje makkelijker een weg door de huid vinden en zal je minder snel ingegroeide haren hebben.
Na het scheren breng je een verzachtende, desinfecterende crème aan, om de bultjes zoveel mogelijk te voorkomen, zoals bijvoorbeeld Sudocrem.
http://www.femmemagazine.nl/beauty/sudocrem-voor-meer-dan-alleen-babybilletjes/

Antwoorden (2)

Avoyd, werkt prima
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat ik doe, ik scheer mezelf met scheerschuim of onder de douche met gewoon douche gel. Daarna doe ik de volgende dag naadloos ondergoed aan, of een ondergoed die niet zo schuurt. Dit werkt al voldoende bij mij.