Hoeveel kost een tattoo als deze?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Huid
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebaseerd op mijn ervaring, schat ik zo’n tattoo tussen de 400-800 euro, beetje afhankelijk van de tattoo artiest.
Computoon
7 jaar geleden
Mocht je voor een werkgever willen gaan werken, dan kun je beter geen tattoeages nemen die in het oog lopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is afhankelijk per tatoo artist. Maar zoals hierboven te lezen gaat het om een groot bedrag. Denk goed na voordat je een tatoo neemt, deze is voor eeuwig. Sommige werkgeveres accepteren zulke tattoos niet op de arm. Je zou 'm ook op een andere plek kunnen laten zetten waar je het kan bedekken. Wat dacht je van de rug?

Antwoorden (2)

Zo'n armsleeve kost tussen de € 1.000,- en € 2.000,-.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is wel heel veel, aangezien de tattoo op de foto geen armsleeve is, maar gewoon een tattoo op de onderarm is.
Gebaseerd op mijn ervaring, schat ik zo'n tattoo tussen de 400-800 euro, beetje afhankelijk van de tattoo artiest.
Antoni
7 jaar geleden
Ik vond het ook veel en zou een prijs van € 800,- tot € 1.000,- hebben verwacht. Echter, op deze website van een willekeurige tattoo-shop http://www.dutchink.nl/tattoo-prijzen/ staat een prijs van € 500,- voor een tattoo ter grootte van één hand. "Is het anderhalve hand dan wordt de prijs bepaald op plusminus € 750,-", aldus de tekst op de website. Zo kom je bij een tattoo ter grootte van één onderarm toch al snel op minstens € 1.000,-. Als het dan ook nog gaat om een tattoo van een hoge moeilijkheidsgraad, dan gaat de prijs al snel omhoog.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
500 euro voor een tattoo ter grootte van een hand is wel erg veel. Ik heb een tattoo op mijn arm en deze was 100 euro. Niet zo groot en dik zwart als op de foto dus ik denk dat het er erg aan ligt waar je heen gaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor een juist antwoord zal het dus neerkomen op een prijs van tussen de 300 en 2000 euro.
Conclusie: navragen bij de artiest dus.
Hangt helemaal af van de studio waar je heen gaat en of het alleen de binnenkant van je arm is of je hele arm. Elke studio rekent anders, de een die rekent op tijd en de ander op de maat/grote en/of kleur en diepte.
Kijk altijd naar een studio die betrouwbaar is en hygiënisch werk, je kan altijd langs gaan om samen te kijken naar de mogelijkheden en de kosten daarvan, dan kan je altijd nog beslissen of je het wel of niet doet.