Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een mega klit uit mijn haar krijgen?

Hoi, ik heb een grote mega klit in mijn haar maar ik krijg hem er maar niet uit. Ik heb al iets van anti-klit spray gebruikt maar dat werkte niet. Hebben jullie tip wat ik kan doen?
PS ik wil het NIET knippen.

7 maanden geleden
in: Haar
Abcde
7 maanden geleden
Probeer dit eens. Smeer flink wat crèmespoeling in je haar. Spoel het niet uit. Hou je haar net boven de klit vast. Kam met een grove kam vanaf de onderkant van de klit voorzichtig de knopen los. Als het voelt alsof de klit eruit is, ga je met een fijnere kam van onderaf naar boven kammen. Als je zeker weet dat de klit eruit is, kun je de crèmespoeling uitspoelen.
Ritsuka
7 maanden geleden
Veel cremespoeling inderdaad

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik heb een klit die ik er écht niet uit krijg. Wat nu?
Meng 4 eetlepels conditioner met 2 eetlepels appelazijn en 2 eetlepels water
Spoel je haar met water en breng het mengsel aan
Knijp het voorzichtig in je haar, zodat het ook tussen de klit in komt
Laat het één minuut intrekken
Probeer de klit nu voorzichtig met je handen te verwijderen
Spoel het mengsel uit je haar
Wacht als je steil haar hebt tot je haar droog is en verwijder dan de laatste resten van de klit.
Je kamt klitten er het beste uit door onderaan te beginnen en langzaam naar boven te werken. Als je een hardnekkige klit hebt, breng dan conditioner met appelazijn aan op je haar. Dan krijg je die er makkelijker uit.

Als dat niet werkt, dan kun je het beste de schaar erbij pakken.
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing