Als je je benen scheert komen er dan zwarte haren voor terug?

Ik heb net mijn bovenbenen gescheert maar toen ik het zei tegen mijn moeder werd ze een beetje boos want ze zei dat de haren dan zwart terug komen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
2.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/beauty-verzorging/haar/vraag/20865/blonde-haren-benen-gaat-scheren/

Antwoorden (2)

Nee hoor, mijn moeder gebruikte dit ook als bangmakerij om mij niet te jong al alles te laten scheren.
Nu weet ik niet wat de kleur was op je been, maar diezelfde kleur komt terug. No worries
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je haren niet zwart zijn, worden e na scheren niet zwart. Het kan wel zijn dat ze wat dikker lijken als ze weer gaan groeien. Maar als jij het niet mooi vindt lekker afscheren. Als ze niet duidelijk zichtbaar zijn lekker laten zitten. Dus gewoon waar jij je goed bij voelt Beetje bodylotion of andere crème na het scheren voelt wel prettig