Weet iemand een masker dat werkt tegen dun haar?

Hoii,
Ik heb van mezelf al best dun haar maar omdat ik krullen heb en daarom best mooi vind als ik een dik vol haar heb. Ook in het zwembad is het heel lelijk want dan word mijn haar nat en een beetje stijl en heel dun lelijk stukje haar. Weet iemand een masker wat heel goed werkt tegen dun haar of andere serums, ...? Ook gebruik ik geen producten met siliconen en sulfaten meer.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
1.9K

Antwoorden (1)

Neem voldoende vitaminen op zoals B, B12, C, E en ijzer. Die vind je in gezonde voeding zoals avocado, vette vis, bananen, zaden en volkorenproducten.
Geef je hoofdhuid regelmatig een massage. Je haar kan dunner worden, omdat de hoofdhuid niet goed doorbloed is. Jezelf af en toe trakteren op een hoofdmassage is ideaal voor een goede doorbloeding.
Mensen met fijn haar zijn geneigd om geen conditioner, olie of masker te gebruiken. En toch doe je dat beter wel. Fijn haar is erg breekbaar en heeft nood aan die extra verzorging. Het zit ‘m vooral in de manier van aanbrengen: enkel op de lengte en puntjes, niet op de kruin!

ps.:Gebruik een shampoo die geschikt is voor fijn, dun haar. Zoals de Densi-Solution van Dercos bijvoorbeeld. Waarom?
Deze shampoo bevat diepreinigende bestanddelen die je hoofdhuid van vuil ontdoet, en de haarwortels stimuleert.
De shampoo geeft de haarvezels kracht, body en volume.
Je haar wordt dikker, zachter én gezonder.
Ook leuk: er is pepermuntolie aan toegevoegd om een verkoelingseffect te geven, en de microcirculatie van de hoofdhuid te stimuleren.