Door een klap op mijn oog ( per ongeluk) ben ik een stuk wimpers kwijt geraakt , groeit dít terug?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
2.7K
Amadea
5 jaar geleden
Zie https://www.startpagina.nl/v/beauty-verzorging/vraag/337682/groeien-afgebrandde-wimpers/ en https://www.startpagina.nl/v/beauty-verzorging/vraag/591892/wimper-kwijtraakt-meerdere-keren-groeien/

Antwoorden (2)

Dit groeit gewoon terug als je geen echte wond of litteken hebt opgelopen. Ik heb drie of vier wimperharen minder omdat er ooit een wratje van mijn bovenste ooglid verwijderd is. Daar zit een litteken en is het dus kaal. Is dat bij jou niet kapot geweest, dan even geduld en je bent weer kompleet!!!
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ precies, alleen als er geen wondje is.
Ik heb een keer in mijn slaap mijn halve wimper eruit getrokken omdat hij jeukte. Dit is gelukkig terug gegroeid het duurde wel lang. Ik heb telkens een zwart oogpotloodje gebruikt op mijn waterlijn zodat het niet goed opviel.
Ook heb ik een keer een ontstoken haarzakje gehad en ben ik weer gaan plukken en was weer een deel weg dit is ook weer aangegroeid. Heb zelfs een keer gehad dat mijn halve wenkbrauwhaar uitwas gevallen omdat ik gehecht daar moest worden. grotendeels is hiervan ook terug gegroeid.