weet iemand een zalf waarvan er haar gaat groeien op een litteken?

ik had ongeveer 8 jaar geleden een klein ongelukje gehad daardoor heb ik nu een litteken bij mijn wenkbrauw. altijd op foto's ziet het er raar uit en steeds wenkbrauwen bijtekenen daar ben ik nog te jong voor en dat wil ik liever niet. weet iemand misschien een goede ( liefst natuurlijke ) zalf voor op mijn litteken waardoor er weer haartjes gaan groeien?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
4.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je een verwonding aan je wenkbrauw krijgt, is de kans groot dat hierdoor het haarzakje ernstig beschadigd, of zelfs helemaal stuk gaat, als een haarzakje stuk of ernstig beschadigd is, kunnen er geen haren meer uitgroeien, ook een zalf of crème kan het haarzakje niet herstellen. Je vertelt niet hoe oud je bent, maar er zijn makkelijke manieren om je wenkbrauw bij te tekenen/poederen, ga als je eraan toe bent, eens naar een goede schoonheidsspecialist(e) of visagist(e) en vraag of zij/hij je dit wil leren, als je het onder de knie hebt, dan valt het kale plekje niet op en is het bijgewerkte deel niet van echt haar te onderscheiden.
Beter is het als je het kale plekje accepteert, als een deel van jou gaat zien, juist die kleine oneffenheden maken je uniek en aantrekkelijk.

Antwoorden (2)

Helaas, Yasoke, zulke zalf bestaat niet. Was zulke zalf er wel, dan waren er niet zo veel kale(nde) mensen.
5 jaar geleden
Nivea uit blik gewoon zou ik proberen.
Inderdaad zal er zo een zalf niet zijn en zal het afgankelijk zijn van de diepte van je litteken, maar nivea op je gezicht kan de haargroei stimuleren en het haar kwam weer terug bij een oppervlakkig litteken bij mijn wenkbrauw na insmeren met. Wellicht niet per definitie hierdoor, maar je kunt het proberen toch? Gewoon er vanuit gaan dat het werkt en er verder niet over piekeren. Meeste kans van slagen.