Ik wil mijn haar verfen maar ik wil het er wel binnen 5 dagen er uit hebben waar kan je dat halen en dat noet voor te veel geld ?

Liever niet boven de 3 euro

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat voor kleur heeft je haar nu en welke kleur wil je het hebben?

Antwoorden (1)

Bij Kruidvat, voor twee euro. Je kunt eenvoudig en snel je haarkleur opfrissen met de huismerk kleurshampoo Wash In Wash Out. Deze uitwasbare kleurshampoo is geschikt voor gebruik op natuurlijk en gekleurd haar. De verzorgende formule wast je haar en geeft tegelijkertijd een subtiel kleureffect en natuurlijke glans, die tot drie wassingen aanhoudt. Is verkrijgbaar in zeven verschillende tinten.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je antwoord voldoet aan de vraag, daarvoor een plus, maar of je met dit product kunt doen wat de bedoeling is van de vraagsteller is af te wachten. Mensen die niets/weinig van kleuren weten, denken vaak van middelblond naar licht blond te kunnen met een uitwasbare kleuring, wat niet gaat lukken. Ook is 3 euro erg weinig om grote kleurverschillen waar te kunnen maken (al is het maar voor een paar dagen).