Als je je schaamhaar 1 keer scheert moet je het dan blijven scheren of kan ik het weer laten groeien?

Blijft het dan jeuken of is het super dik haar is het verstandig idk

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
1.9K
Castle
3 jaar geleden
Je kan er ook voor kiezen om het kort te houden. Net niet geschoren zeg maar.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De eerste keer scheren kan vervelend zijn, je kan jeuk krijgen, rode beultjes e.d. maar als je je vaker scheert nemen deze klachten af. Het heeft ook een goed voordeel als je jezelf met aftershave insmeert na het scheren.

Antwoorden (1)

Nee, het blijft niet jeuken. Ja je kan het laten groeien, dit maakt verder niets uit. Aan de onderkant wordt het misschien wat dikker maar voor de rest blijft het hetzelfde.