Is het haar van Donald Trump echt?

Is het zijn eigen haar of heeft ie een pruik of extensions?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik mag het hopen; als dat een pruik is, zou hij er nog voor betaald hebben ook.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met zoveel dollars op de bank zou hij wel een andere pruik gekocht hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+hahaha hoe heb je die gevonden? De Trumpet van Trump.

Het beste antwoord

Het haar van Donald Trump is echt.
De haardracht van Donald Trump is al heel lang een onderwerp van gesprek on momenteel haast beroemder dan de man zelf, volgens een nieuwslezer. Jimmy Fallon heeft maar één wens als Donald Trump te gast is in zijn tv-show nl. met het haar van de presidentskandidaat rommelen. En dat deed hij in de Jimmy Fallon Tonight show. Zo zag je Trump nog nooit!
https://www.youtube.com/watch?v=XWKNWCrUi-M
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Onlangs kwam er een tip binnen op de redactie van Gawker, waarin een mogelijke oplossing werd aangedragen:

‘Trumps haar is niet van hemzelf, kost tienduizenden dollars om aan te brengen en in stand te houden, en is afkomstig van een man die net zo mysterieus is als Trump bombastisch,’ stelde een bron die dicht bij de kern van het haarmysterie zit.

‘De oplossing die Trump zocht voor zijn kaalheid is een relatief onbekende, gepatenteerde haarherstel-behandeling die microcylinder intervention heet,’ aldus de bron. De behandeling wordt slechts door één kliniek aangeboden - Ivari International, waar de bron zelf ooit tegen kaalheid werd behandeld en waar hij hoorde over Trumps haar. Bovendien bevond de Ivari-kliniek zich ooit in de Trump Tower in New York, op de privé-verdieping die voor Trump gereserveerd was.

Uiteraard wilde Trump zelf niet reageren op de geruchten. Maar de jongens van Gawker kwamen met een ultra-uitgebreid onderzoek waarin de vermoedens worden bevestigd.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Edward Ivari, een haar-extension goeroe ontkent naar aanleiding van het bericht van Ashley Feinberg ooit iets te doen gehad te hebben met het haar van Donald Trump.
Het hele verhaal berust op onwaarheden.
http://gawker.com/we-got-another-threatening-letter-from-peter-thiel-s-la-1782820491 Berichten zijn van 24 en 26 mei 2016, in juni 2016 werd Gawker Media failliet verklaard. Gawker Media was veroordeeld tot 140 miljoen dollar boete wegens het doen van ongeoorloofde publicaties.
In juni 2016 werd hete bedrijf failliet verklaard en kon een doorstart maken omdat het gekocht werd door Univision, een Spaanstalige televisienetwerk
Ja, maar hij doet wel haartransplantaties.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelfs een gerenommeerde haartransplantatie goeroe ontkent dat zij haartransplantaties hebben uitgevoerd.
Hebt u een betrouwbare bron of roept u alleen?