Kun je naar de kapper terug gaan als je niet tevreden bent?

Ik had zwart haar. Ik wilde graag terug naar mijn eigen kleur (donkerblond) dus heb ik gevraagd hoe ik dit kon doen. Highights zetren zei de kapper. Heb er highlights in laten zetten en het ziet er niet uit!! wat nu?

Toegevoegd na 49 seconden:
Ook de highlights zijn bij de kapper gezet. Heb dus niks zelf gedaan

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
1.9K
ItisILeClerc
7 jaar geleden
Ja, dat kan.
Ik zou echter liever naar een andere kapper gaan.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan altijd.

Wel is het mogelijk dat wat jij wil, gewoon niet kan. Daar zal je ook rekening mee moeten houden.

Als je op een beleefde en toch duidelijke manier laat weten waar je ontevreden over bent, is er altijd wel een oplossing te vinden.