Hoe krijg ik oranje gloed uit mijn haar?

Hallo lieve mensen help mij!! Ik heb donkerblond haar vooral in zonlicht zie je dat mijn haar blond is. Ik doe sinds 2 weken harbehandelingen van pure natuurlijke ingrediënten om mijn haargroei een boost te geven… alleen heb ik er een oranje gloed aan overgehouden. Ik ben zo verdrietig hierover ik lijk op pipi langkous ik schaam me dood (no offense naar gingers). Ik zou hier graag van af willen, het is dus geen henna of haarverf maar echt een masker met pure natuurlijke ingredienten die dit heeft veroorzaakt. De haarspecialist zegt dat dit komt omdat mijn haar zich detoxt maar ik wil geen oranje haar :( kan dit weg? Help pleasee

een jaar geleden
in: Haar
1.7K

Antwoorden (1)

De meest bekende is misschien wel de zilvershampoo. Dit is een shampoo die met paarse of blauwe pigmenten de gele of oranje gloed in wit, grijs of blond haar neutraliseert.
een jaar geleden
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Zilvershampoo is vooral voor een gele gloed. Oranje gloed ga je er bijna niet uit krijgen
Lunabes
een jaar geleden
ja inderdaad, zilvershampoo, deze doe ik zelf mengen met de conditioner, zodat er geen paarse stroken ontstaan, want je mag er niet teveel van gebruiken als je het puur opbrengt. Je zukt zien dat na enkele wasbeurten met conditioner met beetje zilvershampoo je haar steeds minder gele gloed heeft