Hoe kan ik mijn wenkbrauwharen dikker laten worden?

Bij mijn wenkbrauwen is het gedeelte dicht bij mijn neus erg dikkig en mooi, precies zoals ik het hebben wil.

Maar hoe verder de wenkbrauw richting mijn Slaap toegaat, hoe dunner de haren worden. Het zou mooi zijn als ik ze daar wat dikker kan krijgen.

Hoe bereik ik dat effect?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Haar
2.8K

Het beste antwoord

Je kan ze met wenkbrauwen make-up dikker laten lijken.

En je kan wimper serum gebruiken om je wimpers en wenkbrauwen te stimuleren tot groei.

Maar.... wimperserum is duur! En geloof het of niet, het werkend bestanddeel erin is.. WONDEROLIE!

Wonderolie kost nog geen 4,- euro per flesje.

Ik smeer het al 3 maanden lang elke avond met een wattenstaafje op mn wenkbrauw en wimperrand.
Kan uiteraard ook met een oud mascara borsteltje. En het helpt mij ECHT!

Probeer het eens.. kost weinig.. en als ze niet groeien heeft het in ieder geval een goed effect op de conditie van je wimpers en wenkbrauwen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ga ik maar eens proberen, hopen dat het werkt Dankjewel

Andere antwoorden (5)

Door met matte oogschaduw en een potlood je wenkbrauwen heel lichtjes in te vullen, en dan mascara in je wenkbrauwharen te doen. Gelijk je wenkbrauwen in model borstelen, anders blijven de haren rechtomhoog staan, als de mascara droogt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met wenkbrouwpoeder en een malletje.
Je kiest het malletje dat het dichts bij jouw wenkbrouwmodel in de buurt komt. Dan breng je met het kwastje de poeder aan. Het blijft best lang zitten en ziet er heel natuurlijk uit.

Deze verkopen ze bij Douglas en de betere drogisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar haartjes laten implanteren.

http://www.transhair.nl/ervaringsverhalen/louise-had-ik-veel-eerder-moeten-doen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ook het Lash Renewal wimperserum van l'Oreal kunnen proberen. Twee, drie keer daags aanbrengen en na een week of drie begon ik bij mezelf resultaat te zien. Is eigenlijk voor wimpers maar ik gebruik het voor allebei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het dagelijks bij kan houden bijtekenen met een potlood, ook is het een optie om permanent make-up laten zetten.
Het kost wel wat, maar het zit heel lang goed. Let er wel op dat je het ergens doet die het later ook weg kan krijgen. Voor t geval dat je t niet meer mooi zou vinden.
suc6