Hoe krijg ik mijn haren plat?

Mijn haren staan altijd recht omhoog, ook al is mijn haar 2/3 cm lang.. Ik gebruik nu wel gel, maar aan de zijkant van mijn hoofd is het haar iets korter, en hier krijg ik het echt niet plat, bovenop lukt het nog wel met veel gel.

Iemand tips om het mooi naar beneden te laten vallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
6.6K

Antwoorden (3)

Na het douchen/wassen fohnen met een kam in de haartijl dat je wilt, erna wax erin.. Meestal helpt dat wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je nat maken, het daarna met een verstevigende mousse of gel bewerken, glad kammen en vervolgens een band om het haar wikkelen zodat het haar onder die band in model kon drogen. Beter voor je haar, omdat de warmte van de fohn je haar uitdroogt. Voor de band kun je een verbandrol of bandeau gebruiken. Als je last van kruinen hebt, dan zit er maar `1 ding op, je haar nog korter maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je haar wat langer laat groeien is het makkelijker te bewerken.