Groeien de haren dikker terug als je ontharingscreme voor mannen van veet gebruikt?

Als ik dit product gebruik groeien mijn haren dan dikker en sneller terug?

Heeft iemand hier ervaring mee.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om de rechtse Gel --> .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
8.9K

Antwoorden (3)

Nee, haren gaan echt niet sneller groeien.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ook niet dikker, heb zelf het idee dat ze wat zachter en dunner terugkomen
11 jaar geleden
Met ontharingscreme haal je de haren net iets dieper weg dan met scheren, maar veel verschil is het niet, dus de volgende dag zal je alweer stoppels voelen, je moet een haar vergelijken met een grasspriet, als je daar het bovenste puntje vanaf knipt, krijg je een botte punt aan de spriet, dat is hetzelfde effect bij het scheren of met ontharingscreme weggehaalde haar, dat oogt dus dikker, maar is dat niet, het mist alleen het scherpe puntje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook vaak Veet gebruikt en ik vind zelf dat de haren met Veet zachter worden als ze weer aangroeien dan wanneer ik een scheermes gebruik. Haren worden sowieso nooit dikker wanneer ze terug groeien al voelt dat wel vaak zo.