Ik wil heel graag sex, en mijn vriendje wil dat ook. Maar ik heb heel erg veel schaamhaar, zelf tussen mijn billen! wat moet ik doen?

ik ben heel erg bang dat hij op mij afknapt, en als ik mij scheer zie je de stoppeltjes heel erg goed en dat jeukt vreselijk!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
2.6K
Kimath
12 jaar geleden
waarom wil je het schaamhaar weghalen? dat is natuurlijk. Als je het veel vind, kun je het een beetje bijknippen, dan ziet het er wat beter uit.
Als die jongen echt verliefd op je is, maakt hem dat beetje haar echt niet uit hoor.

Antwoorden (8)

Toch gewoon scheren.. Daar moet je even door heen. Als je het scheren bij houd heb je straks vanzelf geen jeuk meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als scheren geen optie is kun je altijd gebruik maken van andere producten. Zo heb je ontharingscremé van veet die laat geen stoppeltjes achter. je kunt dit producht bij kruidvat halen voor een normale prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten laseren voor de langere termijn. En als je vriendje echt gek op je is, is ie zelfs gek op jou met een heleboel schaamhaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het weg laten halen op meerdere manieren..

- ontharingscreme
- laseren
- harsen
- electrisch

Maar je kunt jezelf beter afvragen moet ik zoveel moeite doen? Als hij van je houd dan houd hij van de hele jou en dus moet het niet uit maken hoe je er van onder uit ziet. Geniet van elkaar zoals je bent dat houd veel langer stand. Praat er met elkaar over wellicht dat je vriend je op je gemak kan stellen en dan hoef je al die pijnlijke ervaringen niet te ondergaan.

Have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel mensen hebben veel schaamhaar, vergelijk jezelf niet met foto's van types die alles weggehaald hebben of waarbij alles weggephotoshopt is.
Als jij het teveel vindt, kun je het een beetje bijknippen, of vraag hem om dat te doen.
Als je wilt scheren, ja, dan heb je de eerste paar keren jeuk, maar dat wordt minder.
Niet te veel zenuwen hebben :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort knippen is ook een goede optie hoor... dan krult het overgebleven netjes op tot hele korte krulletjes. Dat ziet er ook heel verzorgd uit... dan kun je delen scheren, en voor de rest een 'landingsbaantje' houden, of een driehoekje... Voor de echt intieme delen zou ik ontharingscreme gebruiken, daar krijg je geen stoppels van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je ook eerst over je schaamte praten.
Als je vriendje echt van je houd, zal dit helemaal geen probleem zijn, want iedereen heeft echt minpuntjes hoor, alleen maken ze daar zelf het grootste probleem van.
Uiteindelijk kun je misschien als je een hele leuke bikini aan wil doen, je bikinilijn laten laseren, en wat eronder zit weten jullie alleen samen.
Heeft hij al meerdere vrindinnen gehad?
Misschien voelt hij zich net zo onzeker als jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de haar er volledig uittrekt krijg je geen stoppeltjes, dus ook geen jeuk, dit kan je doen door te harsen of epileren, wel pijnlijk.
Je kunt glad scheren door eerst met de haargroei mee te scheren en dan er tegenin. Als je dat regelmatig doet, zal de jeuk wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Kun je wel last krijgen van ingegroeide haartjes, dus belangrijk om regelmatig te scrubben.