Waarom hebben arme negers in Afrika geen afrokapsel? En dan bedoel ik de echt arme die je vaak ziet op tv als er weer een hongersnood is.

Daar heb je toch niet de tijd voor om het te gaan knippen als je 1e prioriteit eten is, of is het zo dat het niet langer kan groeien?

Beetje rare vraag, maar ik vroeg het mij gewoon opeens af

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoewel je misschien geen eten hebt, is er in de avond altijd wel een moment om je haren te knippen. En een afro kapsel is veel werk, als je bedoelt: De grote bezem van haren op je hoofd. Als je dat kroeshaar niet onderhoudt wordt het een grote klit.

Als je niet alle voedingsstoffen en vitaminen binnenkrijgt dan zal je haar zeker niet zo snel groeien, of zelfs uitvallen. Ik denk ook niet dat ze in dat soort gebieden in Afrika naar de kapper gaan, waarschijnlijk knippen/snijden/scheren ze bij elkaar het haar kort. Daar gaat niet zo veel tijd in zitten, en is vaak ook praktischer gezien de hygiene, het haar wassen zal ook niet dagelijks gebeuren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100