Ik heb een best groot en rond hoofd. Heeft iemand tips om dat grotendeels te verbergen?

Ik ben 13 jaar. En opeens begon een (populaire en vervelende) jongen opmerkingen te maken over mijn grote hoofd. Ik deed net of ik het leuk vond, maar ik heb inderdaad een groot hoofd en rond, maar ik ben niet dik en ook niet echt lelijk. Heeft iemand tips om dat te kunnen verbergen? ik zit er best wel mee...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
5.8K

Antwoorden (5)

Door een kapsel kan je je uiterlijk flink veranderen, ga eens naar de kapper en laat je adviseren over wat voor kapsel bij jouw gezicht past.
Maar laat je vooral niet gek maken door opmerkingen van anderen, dergelijke opmerking worden meestal gemaakt vanuit onzekerheid over zichzelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste moet je je niet aantrekken van wat andere zeggen, anders blijf je je zelf nooit goed en mooi vinden.

zelf heb ik ook een erg groot hoofd, ook ik baal hiervan, wat ik zelf doe:
een pony laten knippen, mutsen dragen, of capuchons. zeker als je ook een groot voorhoofd hebt is een pony een aanrader.

verder zul je het moeten accepteren. bovendien heeft iedereen wat. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een (schuine) pony nemen, daardoor lijkt je hoofd ook al wat anders. Verder kun je er weinig aan doen denk ik.. Wel kun je kleding vermijden die je hoofd groter laat lijken, zoals coltruien, en een capuchon kan juist zorgen dat je hoofd minder groot lijkt.
Veel succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent zoals je bent.
Laat je niet gek maken door zo`n opmerkingen.
Het wordt je aangepraat en jij laat je dat aanpraten.
Schoonheid zit van binnen en niet van buiten.
Zit je er echt mee dan laat je adviseren door een kapper want het is moeilijk een tip te geven zonder foto.
Ik ken wel iemand die ook een rond gezicht heeft en die persoon heeft prachtige krullen.
Misschien een tip voor jou.
Maar laat je alsjeblieft niet gek maken door zo`n opgeschoten dandy.
12 jaar geleden
neem een pony kapsel of een lok dat staat super mooi En het bedekt je hoofd als je dat wilt maar ik denk dat je in de groei bent en dat je binnen een half jaar weer een prachtig hoofd hebt