Hoe heet het nieuwe kapsel van Justin Bieber?

Ik heb het niet over die coconut head, maar dat kapsel die hij heeft tijdens de MTV Movie Awards en in zijn nieuwe videoclip NEXT TO YOU.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Badmuts?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coupe hooiberg.
Amadea
12 jaar geleden
Nee, bloempot!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 minuut 3 reacties GEWELDIG!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Justin bieber kapsel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dood gras.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze geliefde Justin blijft uitermate populair.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, mensen hebben zijn gezicht laten tatoeëren.. Ze doen net of hij heilig is:| !

Het beste antwoord

wat ik doe met zo iets is altijd een foto ervan printen en aan mijn kapper laten zien dat ik het zo wil. names voor kapsels is volgens mij taboe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De coiffeur heeft geen naam meegegeven. Je zou het dus kapsel zonder naam kunnen noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het feit dat het een nieuw kapsel het van Justin, zal hij net als zijn vorige kapsel gedoopt worden als Justin Bieber kapsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk gewoon: Justin Bieber kapsel 2011.