Waarom verven mensen hun haren in oranje, groen, blauw en die andere gekke kleuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
4.2K

Het beste antwoord

Mijn dochter, nu 21, Heeft toen ze 12 jaar was haar haren helemaal 'barbie' roze geverfd gewoon omdat ze zich wilde onderscheiden van de rest en natuurlijk omdat ze het prachtig vond. 3 jaar geleden was het erchter gifgroen wat het moest zijn en werkelijk het stond haar prachtig. Je moet er dus wel een beetje een typ-je voor zijn. Het was niet helemaal groen maar een schuine baan over haar hoofd heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat ze dat mooi vinden. Omdat ze zich graag onderscheiden. Omdat ze niet houden van standaard. Omdat ze zich willen uitdrukken in de kleuren die bij hun passen of van de kleuren waarvan ze houden. Voor sommigen: om te choqueren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
They dare to be different:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opvallen/gekte/trend, dat is het idee erachter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze willen en durven laten zien, dat ze anders zijn en anders durven te zijn, dan andere.
Ze willen zichzelf onderscheiden van de rest.
Maar waarom noem jij het gekke kleuren? Het zijn toch heel normale primaire kleuren..
Dat betekent dus al, dat jij je in ieder geval niet durft te onderscheiden!
Niet dat daar wat mis mee is, het valt nu eenmaal gewoon meer op die fellere kleuren.
Dat is hun statement.