Waar kan ik een stort automaat vinden van de ING buiten kantooruren in almere.?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Bankieren. Vragen over belastingen, beleggen, cryptocurrency, economie, lenen, sparen, uitkeringen en toeslagen en verzekeringen vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Als ik nu iets wil kopen in een Nederlandse webshop gaat alles goed, maar in andere Europese landen zal men niet snel iDeal aanbieden, andersom zullen Nederlandse webshops niet snel buitenlandse equivalenten van iDeal aanbieden.
Moeten we niet naar een systeem dat iDeal(NL), Sofort(DE) en Bancontact/MisterCash(BE) (en weet ik veel welke systemen andere Europese lidstaten gebruiken) overbodig zal maken?
(Creditcards en Paypal even buiten beschouwing gelaten. Aangezien het toch niet nodig zou moeten zijn een CC aan te schaffen dan wel een account aan te maken dat je vervolgens aan CC of rekening koppelt.)
ik wil echt graag weten of dit mogelijk is.
Heeft iemand hier verstand van?
Ik kan op internet de kosten niet vinden, en een ING vestiging is erg ver van mij.. Iemand een idee?
Ik heb even voor de gein proberen in te loggen op internet bankieren.
Ookal heb ik dat niet aangevraagd.
Ik had mijn rekening nummer en pas nummer ingetikt maar toen kreeg ik dit:
Uw pas is geblokkeerd voor toegang tot Internet Bankieren. Raadpleeg uw kantoor of neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut).
Bedoelen ze nou dat mijn pinpas geblokkeerd is?
Of dat ik geen internet bankieren kan gebruiken?
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing