Internet Bankieren?

Ik heb even voor de gein proberen in te loggen op internet bankieren.
Ookal heb ik dat niet aangevraagd.

Ik had mijn rekening nummer en pas nummer ingetikt maar toen kreeg ik dit:

Uw pas is geblokkeerd voor toegang tot Internet Bankieren. Raadpleeg uw kantoor of neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut).

Bedoelen ze nou dat mijn pinpas geblokkeerd is?
Of dat ik geen internet bankieren kan gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je pas is niet geblokkeerd voor pinnen enzo. Je kan alleen niet internet bankieren omdat je dat moet aanmelden en een toegangsding (apparaat/code) moet krijgen. Ben blij dat het zo werkt anders zou iemand anders met jouw pasje, als het gestolen is, kunnen internetbankieren. Je moet je dus eerst aanvragen bij je bank.

Dat je geen internet bankieren kan gebruiken..

Precies wat er staat, geblokkeerd voor het internet bankieren dus niet voor gewoon gebruik.

Je kan geen internet bankieren bedoelen ze daarmee, aangezien je pas nog niet daarvoor is geactiveerd. Dus je pas is niet geblokkeerd.

Je zult je eerst moeten aanmelden om internet bankieren te kunnen gebruiken. Tot die tijd is het geblokkeerd voor je. Je moet een contract hebben met je bank om te kunnen internet bankieren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100