Met wat voor materiaal kan je een mooi pootafdrukje van je kat maken?

kinderklei of iets dergelijks?

Rieneke1
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

.....op deze pagina kun je een schattige, blijvende herinnering maken die je voor altijd zal koesteren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kun je met gips doen. Dat is te koop bij speelgoedwinkels en hobbyzaken.

Maar je kunt ook verf op de pootjes doen en deze afdrukken op een schildersdoek. Er zijn hele kleine doeken te koop bij Blokker of Action.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een kopieerapparaat :-)) zet hem op de scanner/kopieermachien, tegenwoordig heeft bijna elke printer wel ook een scanner.

dan inlijsten natuurlijk :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou ook fimo klei kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe wat verf op het papier of wat dan ook en laat je kat er overheen lopen. Zo is het bij onze trap gegaan na het schilderen er van.