Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil vragen of mijn chihuahua eruitziet als een rasechte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
559

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Wat mij betreft wel

[http://www.bestbullysticks.com/blog/spotlight-on-a-breed/best-bully-sticks-spotlight-on-a-breed-chihuahua/]

Echter, je kan het beste om de stamboom vragen van de kweker. Als hij officieel erkent chihuahua moet zijn, moet je een stamboom kunnen krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om meer zekerheid te krijgen, ga je naar een rashondenkeuring. (als je tenminste een stamboom heb, van je hondje). Zo niet dan kan je naar een look a like keuring gaan.
Maar het belangrijkste is dat jij en je hondje om elkaar geven, althans jij geeft om je hondje en je hondje respecteert jou als roedelleider.

Toegevoegd na 36 seconden:
En inderdaad, hij lijkt wel!
(Lees meer...)
jc54
13 jaar geleden
Kijk en vergelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ziet er uit als een Chihuahua, dat kan ik zien door de grote ogen , en het hoge voorhoofdje , chihuahua's hebben de grootste hersenen van alle dieren, keft jouw hond snel? dat kan dan kloppen als het een chihuahua is want deze denken zelf dat ze heel sterk en groot zijn, dit hoort dus bij de Mentaliteit van de chihuahua, ik had ook op een progamma gezien op national geographic, dit ging over honden (dogs 101) dit ging over de chihuahua , bij de bijlage en dan vind je de video! kijk deze en dan weet je of jouw hondje een echte chihuahua is ! succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ziet er prima uit. De vraag is alleen: waarom wil je dat weten?
Is ze/hij dan liever? Ga je er dan mee fokken? Ben je dan trotser op haar/hem?

Of ben je zo gelukkig met het hondje, dat je hem op GV wilt laten zien? Dat is ook een mogelijkheid. Ik kan het me voorstellen!
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding