ik wil vragen of mijn chihuahua eruitziet als een rasechte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

Wat mij betreft wel

[http://www.bestbullysticks.com/blog/spotlight-on-a-breed/best-bully-sticks-spotlight-on-a-breed-chihuahua/]

Echter, je kan het beste om de stamboom vragen van de kweker. Als hij officieel erkent chihuahua moet zijn, moet je een stamboom kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om meer zekerheid te krijgen, ga je naar een rashondenkeuring. (als je tenminste een stamboom heb, van je hondje). Zo niet dan kan je naar een look a like keuring gaan.
Maar het belangrijkste is dat jij en je hondje om elkaar geven, althans jij geeft om je hondje en je hondje respecteert jou als roedelleider.

Toegevoegd na 36 seconden:
En inderdaad, hij lijkt wel!
jc54
13 jaar geleden
Kijk en vergelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ziet er uit als een Chihuahua, dat kan ik zien door de grote ogen , en het hoge voorhoofdje , chihuahua's hebben de grootste hersenen van alle dieren, keft jouw hond snel? dat kan dan kloppen als het een chihuahua is want deze denken zelf dat ze heel sterk en groot zijn, dit hoort dus bij de Mentaliteit van de chihuahua, ik had ook op een progamma gezien op national geographic, dit ging over honden (dogs 101) dit ging over de chihuahua , bij de bijlage en dan vind je de video! kijk deze en dan weet je of jouw hondje een echte chihuahua is ! succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ziet er prima uit. De vraag is alleen: waarom wil je dat weten?
Is ze/hij dan liever? Ga je er dan mee fokken? Ben je dan trotser op haar/hem?

Of ben je zo gelukkig met het hondje, dat je hem op GV wilt laten zien? Dat is ook een mogelijkheid. Ik kan het me voorstellen!
Ivana