ik zou een hogedrukspuit met een "vuilfrees" huren of lenen, dit vreet zo goed als alles weg, plus je kan gelijk je hele tuin makkelijk even schoonspuiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt HG Limex proberen of een mengsel van 50/50 water en azijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zoutzuur: een verdunde zoutzuuroplossing kan helpen met het oplossen van de overtollige cement. Let op: maakt u de oplossing te sterk, dan kunt u de voegen (en zelfs de tegels!) beschadigen.