Hoe zorg ik ervoor dat mijn huis snel verkocht wordt?

Styliste is al geweest, professionele fotograaf, prijs is marktconform, veel bezichtigingen... maar nog geen BIEDERS!!!! HELP!!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je alles hebt gedaan om je huis op te pimpen kun je hem nog op internet aanbieden, ik heb een leuke site gevonden. Toegevoegd na 45 seconden: Nog heel veel succes met de pitten! ;)"

Bronnen:
http://www.mijnhuisverkopen.nl/?gclid=CPO0...

Geduld! Je moet wachten tot iemand graaf jouw huis wil hebben, dat kan een tijdje duren. Je kunt proberen vaak te adverteren maar dat werkt niet altijd. Veel succes! Toegevoegd na 1 minuut: graag* natuurlijk.

Je hoort ook steeds meer mensen die een actie verzinnen om hun huis te verkopen. Zo was er even geleden een stel die bij hun huis een auto cadeau gaven. Misschien heb je nog iets anders dan je huis waar je vanaf wilt, en kun je dat cadeau geven.

De prijsstelling naar een ietsje onder 'marktconform' bijstellen. Vertraging bij de geplande verkoop kost ook geld......!

Als ik dit zo lees heb je alles al gedaan. Het klinkt misschien flauw, maar het enige wat je nog kunt doen is zakken met de vraagprijs. Als ik hier in de buurt kijk, dan staan er heel veel huizen te koop, waarvan sommige al meer dan 1,5 jaar! De huizen zijn prachtig, en de prijzen redelijk. Er is maar een probleem: de huizenmarkt zit op slot. Er zijn zat mensen die jouw huis willen kopen, maar ze doen het niet, omdat ze gewoon bang zijn, om hetzelfde probleem te krijgen als jij. Ze zijn bang dat ze hun huis niet kunnen verkopen, en op dubbele lasten komen te zitten. Als je alles al gedaan hebt, zit er niets anders op dan te wachten en veel geduld te hebben. Succes!

Je vraagt naar een wonderoplossing die iedereen wel graag wil weten. Je hebt er alles aan gedaan, als je wel kijkers en bieders hebt maar geen kopers is de vraagprijs waarschijnlijk toch te hoog.

Indien u een voortuin geeft,maakt het zo netjes mogelijk dit kost u geen geld. Of versier u voorhevel met bloemen of misschien een laagje verf waar het nodig is.

Volgens mij heeft u er inderdaad ook alles aan gedaan. Ik denk dat huizen ondanks alle theorieen worden gekocht op gevoel! Dus als het huis iets "heeft" tov andere huizen in de wijk maak je meer kans. Zorg in ieder geval dat het lekker ruikt (maar niet te overdreven). Haal (maar dat zal de styliste ook wel hebben gezegd) te persoonlijke dingen weg, foto's ed. Het is gewoon een moeilijke tijd. Veel sterkte.

Ik las laatst in de krant dat mensen hun huis hadden "ingepakt", letterlijk dus, om zo de aandacht te trekken. HEESCH - Het ziet eruit als een levensgroot cadeau, het (oude) pand van Haarmode van Herpen aan 't Dorp in Heesch. Toegevoegd na 4 minuten: ik krijg de foto niet bijgevoegd - heb toch gecomprimeerd tot 21,6 kb Toegevoegd na 8 minuten: dan maar de link: http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/110501/oude-kapsalon-ingepakt

Zoek een klein makelaar die is persoonlijk en is er meer bij gebaat dat het huis tegen een goeie prijs wordt verkocht . Als je een grote makelaar neemt die zijn onpersoonlijk en zijn niet echt klant gericht . En het maakt voor hen niet uit of het huis snel verkocht moet worden .

Marktconform is niet goed genoeg. Als je ziet hoe de huizenprijzen zijn gestegen, dan begrijp jij nu waarom je jouw huis niet kwijt raakt. Als je nieuwbouwhuizen ziet en je kijkt wat de prijs per m2 is, dan is dat zwaar overtrokken. Dat komt vooral omdat men in het verleden een huis -veel te duur - kocht in de verwachting dat je dat er bij verkoop wel uit zou krijgen. Dat blijkt een misrekening. Hoelang dat aanhoud is onbekend, maar het kan nog best een tijd doorgaan. Je kunt beter iets met de prijs doen, dan er maar mee blijven leuren. En vergelijk vooral de m2-prijs en luister niet naar de makelaar, want die heeft baat bij een zo hoog mogelijke prijs. Onafhankelijke adviseur, aan mijn hola...

Zet het op hyves, facebook etc met je beste foto's erbij. Een directe link is belangrijk. Vraag je omgeving dit door te sturen met bv een datum van de open dag. Verzamel de punten waar men op afknapt en vraag hierover advies op GV!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100