Wie weet waar ik gratis of goedkope rolcontainers (1000 l) kan krijgen? Ze hoeven niet mooi te zijn!

In onze gemeente worden papier, plastic verpakkingen, glas en blik 1x per maand opgehaald. Het plastic verzamel je in speciale doorzichtige vuilniszakken. Als deze vol zijn, zetten we ze in de schuur. Omdat we een groot gezin hebben, zijn dat er na een maand nogal wat. De katten en muizen zijn er dol op, dus moeten we geregeld uit alle hoeken het plastic weer bij elkaar vegen. Ik zou de zakken dus graag in een afsluitbare container willen bewaren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarom niet een hoekje in je schuur afzetten met een paar houten balkjes waarop je volierregaas vastniet. De muizen en kat kunnen er niet meer bij. Je kunt het zo groot maken als je wilt en het is veel goedkoper dan een container.

Bij de meeste gemeentes worden die door de gemeente geleverd. Echter, vervangernde containers zijn normalitair niet gratis.

Zoek eens op marktplaats op kliko daar staan er wel een paar op voor "weinig"

Heb je een bedrijf? of een kennis met een bedrijf? dan zou je bij de groothandel zo'n ding kunnen bestellen. 1000 liter is veel hoor! dat wordt waarschijnlijk een metalen rolcontainer. En wie gaat hem legen? halen jullie zelf de zakken er weer uit? of moet ik op de reinigingswagen passen? Dat soort dingen is wel nuttig om even over te peinzen. Heb je geen bedrijf of een kennis met een bedrijf, dan kun je eventueel voor Overtoom kiezen. www.overtoom.nl Artikelnr 09172300 kost 400 euro. Toegevoegd na 12 seconden: * en verder groothandels dus. Toegevoegd na 38 seconden: * zojuist gezien dat overtoom ze ook in plastic heeft. Toegevoegd na 1 minuut: * moet IK op de reinigingswagen passen, moet zijn, moet HIJ op de reinigingswagen passen.... sorry.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100