Waar kan ik goedkope mouwophouder kopen?

Toegevoegd na 8 uur:
Had gehoopt dat er een winkel bij zat met een vestiging in de Algarve.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen mensen ruiken dat je een adres in Algarve zoekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, mensen geven gewoon antwoord op je vraag, die gaan niet bij iedere vraag een profiel doorspitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kunnen het niet ruiken maar als ze bv C&A hadden genoemd, maar ook daar was ik vanmorgen en geen mouwophouders... helaas die dingen bestaan hier niet blijkbaar.

Het beste antwoord

bij de zeeman, of de wibra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Markt, Hema
volgens mij zijn die dingen nergens duur
13 jaar geleden
Als er nog een handwerkwinkel is, kan je ze daar goedkoop halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Trekpleister en het Kruidvat kun je ze nog volop kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal je een tip geven, ondanks het feit dat je Algarve er 8 uur later aan hebt toegevoegd:
Op het iberisch schiereiland zijn veel chinese toko's (in de winkelcentra) die van alles verkopen,
hoeden en petten, en dames korsetten,
pills to poop .... weet het vervolg niet meer