Weet iemand goede (en betaalbare) online winkels zonder verzendkosten?

Op allerlei gebieden: kleding, drogisterij, apparatuur, dvd's etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (5)

Uit eigen ervaring, weet ik dat de internetdrogist bij een bestelling boven €40,- geen verzendkosten rekent.
Zo zullen er best wel meer internetbedrijven zijn die, als je maar genoeg bestelt en betaalt, geen verzendkosten berekenen.
jc54
13 jaar geleden
CDWOW is een (redelijk) goedkope cd en dvd winkel die geen verzendkosten rekent:

http://www.cdwow.nl/
13 jaar geleden
Ik denk dat er weinig internetwinkels zijn die geen verzendkosten berekenen. Natuurlijk zal bij een bepaald bedrag de verzendkosten vervallen.
Maar bij kleine bestellingen zullen ze echt verzendkosten moeten vragen (Pakketpost bestelling bedoel ik)
Als je groot verzend dan kunnen de verzendkosten (voor het internet winkeltje) gereduceerd worden tot ongeveer 5 euro. Deze kosten moeten van de bruto winst betaald worden.
Dus als u een artikel koopt dan moet u daar eerst de btw van afhalen, dan de inkoop prijs. en wat overblijft is de bruto winst. Als u hier dan ook weer de 5 euro van afhaalt dan is de rest wat hij overhoud voor gas/licht, huur, telefoon, internetkosten, en als het mag dan houd hij er zelf ook nog wat aan over.

Dus bij kleinere bedragen zal er denk ik altijd verzendkosten worden berekend (of een gedeelte daarvan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk kijk ik eerder naar de totaalprijs dan naar wel of geen verzendkosten.

Bijvoorbeeld een dvd'tje van 9,95+1,95 verzendkosten is toch echt goedkoper dan dezelfde dvd voor 14,95.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het gebied van sportkleding heeft de futurumshop vaak erg leuke aanbiedingen en ze rekenen geen verzendkosten.

http://www.futurumshop.nl