Hoe kom ik erachter wie de fabrikant is van de drijfkaarsen die bij Blokker verkocht worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Heel grote kans dat die bij Bolsius gemaakt worden in Moerdijk.
Heel toevallig heb ik veel vertoefd op een bedrijf in Moerdijk recht tegenover Bolsius.
Voor zover ik weet, is dat de grootste kaarsenfabriek van Nederland.
Het is op de Appelweg nr.... , Moerdijk.
Het huisnummer weet ik niet. Als je hen belt en zij blijken het niet te zijn, kun je allicht vragen of zij het antwoord op je vraag hebben.
Waarom wil je dat trouwens weten ? Zou een prettige aanvulling op je vraag zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

staat wellicht op de verpakking van de drijfkaarsen
en anders zou je eens een mail kunnen sturen naar het hoofdkantoor van blokker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit vragen bij een medewerker van de Blokker.
Of de filiaalleider daarvan.
Zij kunnen vast antwoord geven op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de blokker klantenservice bellen of mailen en vragen waar deze drijfkaarsen vandaan komen.